Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Κάρτα Γεμάτη Αναμνήσεις




Την πρόκληση του "Get Creative", να φτιάξουμε μια κάρτα που να έχει ένα φάκελο πάνω της, την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα! Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ακούγοντας την λέξη φάκελος ήταν τα ταξίδια!
Παλιότερα πριν τα κινητά και το internet μπουν στη ζωή μας, οι άνθρωποι όταν πήγαιναν ταξίδι έστελναν στα αγαπημένα τους πρόσωπα μια κάρτα από το μέρος που έκαναν διακοπές! Κάρτες σε φακέλους γεμάτες αναμνήσεις και όμορφες στιγμές!!! Έτσι έφτιαξα την παρακάτω κάρτα..London, Paris, New York, Roma...μιας άλλης εποχής! Το Joy & Jo που έχω βάλει στη σύνθεση μου λειτουργεί στο δικό μου μυαλό ως το όνομα του αποστολέα..ως η υπογραφή του!( Έτσι και αλλιώς προέρχεται από τα ονόματα μου..το Joy σημαίνει Χαρά και το Jo προέρχεται από το άλλο μου όνομα Γωγώ)! Οπότε μπορούμε να φανταστούμε ότι είναι μια σύνθεση αναμνήσεων της Joy & Jo από τα ταξίδια της σε όλο τον κόσμο!



 












Να προσπαθείτε να κάνετε όσα πιο πολλά ταξίδια μπορείτε..μακρινά ή κοντινά, μεγάλης ή μικρής διάρκειας ή έστω και μονοήμερες εξορμήσεις!! Τα διαλείμματα αυτά χρειάζονται..μας βγάζουν από την ρουτίνα της καθημερινότητας και έστω και για λίγο αισθανόμαστε ελεύθεροι, χωρίς προβλήματα, χωρίς έννοιες και περνάμε μέρες ανέμελες και ουσιαστικές με τους ανθρώπους που έχουμε επιλέξει να έχουμε δίπλα μας!!


4 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα και πολύ ωραία υλοποίηση!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη!!!!!Ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο get creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Another stunning and inspirational card from you how clever. Thanks so much for sharing with us at Get Creative and hope to see you again.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή