Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Spring time...



Άλλη μια κάρτα εμπνευσμένη από την εποχή που διανύουμε..την Άνοιξη! Το τι ακριβώς θεωρώ εγώ ότι σημαίνει το έχω αναφέρει στην προηγούμενη μου ανάρτηση "Welcome Spring"! Εδώ έφτιαξα μια κάρτα με λουλούδια, πεταλούδες και φυσικά χρώμα!! Μέσα από το ποιηματάκι που περιέχει η κάρτα θα δώσω το πώς ακριβώς βιώνω αυτήν ακριβώς την στιγμή τον ερχομό της Άνοιξης :


Κάθε πρωί τα σπουργίτια τιτιβίζουν
και κάνουν "χρούτσου-χρούτσου"
επάνω στη σκεπή
ενώ εγώ μες τον ύπνο μου τα ακούω 
λες και παίζει ολόκληρη η φιλαρμονική!!

Έπειτα σηκώνομαι και βγαίνω στην αυλή
και βλέπω τα λουλούδια 
που ανθίζουν μέρα με τη μέρα
 όλο και πιο πολύ!!

Αυτή είναι η άνοιξη..ωραία εποχή
είναι ώρα να βγούμε όλοι στην εξοχή!!





Και με αυτήν την κάρτα θα συμμετάσχω στην πρόκληση του "Scrapbooking In Greece" με θέμα την άνοιξη!


4 σχόλια:

  1. πιο απλή απο την πρώτη σου συμμετοχή αλλά το ίδιο ανοιξιάτικη! ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα φοβερό το "χρούτσου-χρούτσου"!!!!! Πάρα πολύ όμορφη και άκρως ανοιξιάτικη και αυτή η κάρτα σου Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια και αυτή Χαρά μου!Μπράβο σου για μία ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νατάσα μου με αυτό το "χρούτσου-χρούτσου" ξυπνάω κάθε πρωί..άσε!!!!χαίρομαι που σας άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή