Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Καλαμάτα.. Αθήνα.. Κρήτη & αντίστροφα!! ♥

H νέα πρόκληση του  "Scrapbooking In Greece"  είναι να διαλέξουμε ένα τίτλο ενός τραγουδιού και με βάση αυτό να κάνουμε μια σύνθεση! Το τραγούδι που διάλεξα είναι το "Έμεινα Εδώ" του Ρόκκου..είναι ένα τραγούδι που μου αρέσει και νομίζω πως μου ταιριάζει! Παρακάτω εκτός από το να σας εξηγήσω την επιλογή αυτού του τραγουδιού θα σας το δείξω και μέσα από την κάρτα μου!!!!

Λοιπόν .. Καλαμάτα .. Αθήνα .. Κρήτη .. τρεις πόλεις μια ιστορία!!! Η παρακάτω κάρτα κρύβει μέσα της μια διαδρομή ενός κοριτσιού και ενός αγοριού μέχρι την στιγμή που συναντήθηκαν. Το κορίτσι στην ιστορία μας είμαι εγώ και το αγόρι είναι φυσικά η "έμπνευση" δηλαδή ο Μιχάλης! Και η ιστορία έχει ως εξής...από τα αριστερά της κάρτας είναι η μικρή Χαρά που σαν παιδί μεγάλωσε στην όμορφη πόλη της Καλαμάτας και στην συνέχεια μεγάλωσε και με γρήγορα βήματα βρέθηκε στην Αθήνα για να σπουδάσει!Από την άλλη πλευρά της κάρτας είναι ο Μιχάλης που αυτός σαν μικρό παιδί μεγάλωσε και αργότερα σπούδασε στην Αθήνα  και μετά η ζωή τον έφερε στον τόπο καταγωγής του στην επίσης όμορφη Κρήτη! Όμως πόσο εύκολο είναι  δύο άτομα που ο τόπος διαμονής τους δεν συμπίπτει σε καμία χρονική περίοδο να βρεθούν και να είναι μαζί για χρόνια?? Η απάντηση είναι απλή..διακοπές στην Κρήτη! Είναι αυτό που λένε ότι αν κατέβεις στην Κρήτη και γνωρίσεις Κρητικό .. αυτό ήταν έμεινες εκεί! Σε αυτό θα συμφωνήσουν και τρεις φίλες μου που και αυτές βρέθηκαν στην Κρήτη εντελώς ξαφνικά! Έτσι και εγώ για διακοπές κατέβηκα και φυσικά έμεινα..έμεινα εδώ λοιπόν όπως λέει και το τραγούδι : "Κι έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα..Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς..Να μη μείνεις μόνη σου και `γω στο τίποτα..Έμεινα εδώ να μη μαραθείς!"














  • Η ευτυχία μπορεί να μην βρίσκεται δίπλα μας..αν δεν σας ευχαριστεί αυτήν την στιγμή αυτό που βλέπεται γύρω σας απλά ταξιδέψτε και ίσως το βρείτε κάπου αλλού!!!! Ή μπορείτε απλά να έρθετε διακοπές στην Κρήτη...τι λέτε??? Σας περιμένω....
  • Όσο για τον μπαμπά μου που μετά από 5 χρόνια που λείπω στην Κρήτη και άλλα 5 που έλειπα στην Αθήνα ακόμα τον δυσκολεύει αυτή η απόσταση .. του λέω ότι δεν φταίω εγώ που βρέθηκα εδώ .. η Κρήτη φταίει ή μάλλον ο Κρητικός!!!!!!  ♥ 

Παρακάτω το τραγούδι: 


13 σχόλια:

  1. πολύ χαίρομαι που το θέμα της πρόκλησης μας σε ενέπνευσε τόσο πολύ! Η κάρτα σου είναι ένα πραγματικό αριστούργημα! πραγματικά! ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα και σε ευχαριστώ πολύ!! Η αλήθεια είναι ότι με το που διάβασα το θέμα μου ήρθε στο μυαλό κατευθείαν αυτή η κάρτα με αυτό το θέμα!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι φανταστική ιδέα!! Τι ωραία κάρτα και πόσο πρωτότυπη!! Μπράβο σου , πολύ μου άρεσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά για μία ακόμη φορά μεγαλούργησες!
    Είναι φανταστική!Πραγματικά μπράβο σου!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες ακόμη μία φορά μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, δεν έχω λόγια... είναι πραγματικά ένα αριστούργημα!! Και τόσο ματ όσο ξεχωριστή και μοναδική... Φοβερή η ιδέα σου Χαρά!!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά απίθανη είναι αυτή η κάρτα - mini album . Και το θέμα και η εκτέλεση - έχω μείνει άφωνη. Μπράβο Χαρά. Μπράβο και πάλι μπράβο! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρά έχω πάθει πλάκα!!!! Είναι φοβερό το αποτέλεσμα που πέτυχες σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα σχόλια σας..χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!!!! ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό το άλμπουμ και φυσικά η ιστορία σας!!!!μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...... μία κάρτα ..... μια ιστορία ζωής ......

    Πολύ όμορφη κάρτα, μπράβο! Και ευχαριστούμε και για το tutorial της καρτας .....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστώ πολύ!!!ελπίζω ελβίρα το tutorial να είναι κατανοητό και να φτιάξεις μια όμορφη κάρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόλις εξερευνούσα το όμορφο blog σου για πρώτη φορά! Λίγο καθυστεριμένα, συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο Scrapbooking το Μαΐου!!! Το αλμπουμάκι είναι υπέροχη ιδέα, και το tutorial πολύ κατατοπιστικό! Θα είναι από τους επόμενους στόχους μου για κατασκευή, όπως και το κουτάκι εξερεύνησης... Χαίρομαι που σε βρήκα!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο καθυστερημένα και εγώ σε ευχαριστώ πολύ!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και περιμένω με χαρά να δω και την δική σου κάρτα και το κουτάκι!!!καλημέραααααα!!!!!!!! :)

      Διαγραφή