Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Guest Designer στο Get Creative!!! ♥





Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί για τον μήνα Ιούνιο είμαι guest designer στο "Get Creative"!!!!Ευχαριστώ πολύ όλη την ομάδα!!Το θέμα που μου δόθηκε είναι να φτιάξω μια κάρτα η οποία να περιέχει τα παρακάτω τρία χρώματα : 





Αν και ήμουν διακοπές βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και υλικά και δημιούργησα την κάρτα μου στα χρώματα του μπλε, του γκρι και του μπεζ!Το πρώτο που σκέφτηκα μόλις είδα τα χρώματα είναι η εικόνα ενός πλοίου και μιας άγκυρας! Η αλήθεια είναι πως δεν καταλαβαίνω ακριβώς πως συνδύασε το μυαλό μου αυτά τα χρώματα με τις συγκεκριμένες  εικόνες...αλλά αφού ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είπα να εμπιστευτώ την σκέψη μου και να αρχίσω να δημιουργώ!! Έτσι δημιούργησα μια κάρτα που εννοείται πως και αυτή έχει διαφορετικό άνοιγμα με ένα μπλε καραβάκι, με βοτσαλάκια και πολλές πολλές άγκυρες!! Το αποτέλεσμα της προσπάθειας μου είναι το παρακάτω :



















Πατήστε εδώ για να ανοίξει το παράθυρο του Get Creative που αφορά το συγκεκριμένο άρθρο : http://craftycroppersgr.blogspot.gr/2013/06/june-5th-card-challenge.html

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τη θέση σου ως GD!
    Πανέμορφη η κάρτα σου!
    Έτοιμη να μας ταξιδέψει!

    Αν θέλεις, απενεργοποίησε τη λεκτική επαλήθευση, για να είναι πιο εύκολο όταν κάποιος αφήνει σχόλιο! :)

    Φιλικά,
    Μελιτινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ μελιτίνη!!!! τι εννοείς με την λεκτική επαλήθευση??αν εννοείς που σου κοκκινίζει την λέξη όταν είναι ανορθόγραφη..πως βγαίνει αυτό??

      Διαγραφή