Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

RED FRUITS ♥


Να 'μαι πάλι εδώ...χάθηκα λίγο αλλά μια οι διακοπές, τα μεσημεριανά μπάνια, η δουλειά, οι βόλτες, τα ξενύχτια, τα γλέντια για το γάμο της φίλη μου Ελένης που κράτησαν ένα μήνα...ο χρόνος που μου έμενε ήταν μόνο για να κοιμηθώ!!Είπα τώρα να ξεκλέψω λίγο χρόνο να φτιάξω κάτι γιατί έχω αρχίσει και νιώθω ότι δεν κάνω τίποτα δημιουργικό αυτόν τον καιρό! Έμπνευση μου αυτή τη φορά τα φρούτα και συγκεκριμένα τα κόκκινα φρούτα...η φράουλα, το κεράσι, το μήλο και το καρπούζι είναι τα φρούτα που βρίσκονται στο μενού της σημερινής μου σύνθεσης!!  Η πρόκληση του "Get Creative" είναι να φτιάξουμε μια σύνθεση στην οποία τα διακοσμητικά στοιχεία θα πρέπει να είναι κόκκινα! Έτσι και εγώ συμμετέχω με την καλοκαιρινή μου σύνθεση που σίγουρα με το που την δεις θέλεις να φας ένα κόκκινο και ζουμερό φρουτάκι!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου