Σάββατο, 4 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ joy & jo ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ♥


..οι vintage φωτογραφικές μηχανές της μαμάς..

!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!

Το Joy & Jo ... δηλαδή η Χαρά ... σας εύχεται το 2014 να είναι μια δημιουργική χρονιά με πολλή αγάπη, έρωτα, πολλά ταξίδια,υγεία, καινούριες εμπειρίες, χαμόγελα αλλά και δάκρυα χαράς, συγκινήσεις, τύχη, χρήμα, ειρήνη και ελπίδα για όλο τον κόσμο, ευτυχία, χρόνο για σας αλλά και για τους αγαπημένους σας, εργασία, φίλους, συντροφικότητα, επικοινωνία, ζωντάνια, χαρά, δύναμη και οτιδήποτε άλλο σας γεμίζει και σας κάνει να αισθάνεστε όμορφα!!! 
Καλή χρονιά λοιπόν σε όλους!!!!
..η αγαπημένη μου σκάλα στα χριστουγεννιάτικα..

..δωράκια που πήραμε αλλά και δώσαμε..

..η σκάλα μου στολισμένη με δώρα..

η φωτεισμένη ρόδα ποδηλάτου δίπλα στο pc μου,στον εκτυπωτή μου
και στο καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχω
πάρει..το silhouette cameo μου!!!

..ωωωωω έλατοοο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου