Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ♥



Ένα μεσημέρι Σαββάτου στην καφετέρια ανάμεσα σε καρότσια, μωρά, μπαμπάδες και μαμάδες κάποιος τραγουδούσε :

"Πάνω στη βελανιδιά κάθεται μια κουκουβάγια
έχει μάτια γουρλωτά και φωνάζει δυνατά
κουκουβά κουκουβά κουκουβαβαβαβα
κουκουβά κουκουβά κουκουβαβαβαβά..κτλ..κτλ.." 

Το τραγούδι αυτό είναι των Ζουζουνιών και έχει τίτλο Κουκουβάγια. Παρατήρησα ότι πολύ άρεσε το τραγουδάκι στους μπόμπιρες και εκεί μου ήρθε μια ιδέα...να φτιάξω προσκλήσεις κουκουβάγια. Έφτιαξα λοιπόν πολύχρωμες κουκουβάγιες άλλες με φιόγκους και άλλες χωρίς. Έχω στηρίξει τις φιγούρες μου σε ξυλάκια στα οποία έχω δέσει ρολά και τα έχω διακοσμήσει με χρωματιστά σχοινάκια.









                                                    ..το τραγουδάκι.. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου